En hafsig sammanfattning sen senast jag skrev

Publicerad 2013-12-23 18:11:16 i Allmänt,

 
 
 
Nu var det ett tag sen. Ska dra höjpunkterna sen sist.
För ett par helger sen, så var jag hos med Nils och Theo. Hade så jäkla mys så jag vet inte! Vi drack lite, men det glömdes bort när vi skulle spela bordsspel och prata i timmar. Kom inte iväg från Lovisa förrän 4 på natten. SÅ trevligt var det!
 
 
Nu i tisdags fick jag Wilma för mig själv hela eftermiddagen och vi catchade upp det senaste som hänt. Hon hade drejat en jättefin skål till familjen! Så nu står den stolt på vårt matbord, finis-Wilma! Sen for hon iväg lika snabbt som hon kom vidare till Kap Verde.
 
Nu i fredags hade vi minijulbord och fika på Miskarp för bara personalen. Grymt mysigt att bara umgås utan att jobba. Fick även träffa Signes lilla bebis Bosse och även Carro och hennes barn Wille som jag inte träffat innan. Hon blev mammaledig lagom när jag började jobba där. Fick en jättestor julklappspåse av Ankie och Ylva också, myyyys!
 
Herregud måste sluta överanvända ordet mys märker jag.
 
 
NÅJA! Nu i lördags var jag bjuden till Sebastians julfest. Älskar att dom fixar sånna här grejer?? Det var knytkalas med julbord. Sebastian hade fixat namnplacering, musikquiz och andra lekar. Jättegod mat med roligt folk. Sen avslutades det med julklappsspelet och efter det utgång i Linköping.
DET var kvällen kortfattat men det som var mest episkt VAR JU ÅTERFÖRENINGEN MED SOFIA!!! Bara sådär så står hon där i köket. Och man kan inte fatta att dom där låååånga månaderna i Island redan har gått. Det blev många spontankramar mellan oss under hela kvällen, ååååhhh!!
Det var ju inte bara Sofia som hade kommit hem för jul utan också Julia! Så himla skönt att alla kommer hem och nu är samlade återigen.
 
 
 
 
 
En snapchat från Sofias. Hahahaha en av grejerna Jessica vann, en fiskmössa<3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela