Busy monday

Publicerad 2012-09-03 23:37:52 i

Kukeeeeen!!!!

Skrev ett långt inlägg men vetifan vart texten tog vägen när jag skulle publicera :(((( HATAR NÄR DET HÄNDER!!!!

Tar om kort nu

Elsa och jag åkte till Boxholm efter skolan för att träffa enna riktiga mystanter på Vänner Emellan.
Anledningen är för att vi ska högst troligen följa med på en av alla deras Litauenresor för att lämna allt från kläder till leksaker till dom som behöver. Alltså har vi det här som projektarbete och jag tror det kan bli riktigt bra om allt faller på plats. Riktigt peppad på resan!

Sen tog vi pizza på torget och jag fick smaka en av de legendariska pizzorna från torget. Den får fyra av fem!

Skulle plugga engelskaglosor men slutade ganska snart... Laddade ner en app där jag tar hand om en katt, en app där jag ser alla flygplan på en karta och en iTunesfestival-app, Muse ska ju spela då! Värd kväll.


Vill bara ha onsdag nu. Nästa vecka åker jag mamma pappa mormor och morfar till Gotland för att fira mormor. Det kommer bli så JÄVLA UNDERBART OM JAG SKA FÅ ÖVERDRIVA. Ska ta så många promenader jag kan, som balsam för själen. Sen ska jag käka massa fisk och god mat! Sen ska jag köpa hem massa gott te! Och honung, deras honung!
Kommer va så fylld av kärlek när jag kommer hem. Det var flera flera år Sean mormor och morfar var på Gotland i vår stuga! Är så glad! Dom kommer bli så glada!
Ni som läser Alex schulmans blogg och blir irriterade på hans tjat om Gotland. Jag känner igen mig i det så himla himla mycket. Det ÄR något med Gotland.
Kan inte säga det tillräckligt mycket, fan så glad jag är att pappa tog beslutet att köpa stugan därute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela