NÄE kommer inte på nån rubrik ikväll

Publicerad 2012-11-20 23:28:08 i Allmänt,

 
 
 
Kvällens sadface:
 
- Mitt lavendel-lukt-ljus tog slut precis :( Det luktade sådär lagom lavendel, inte ont-i-huvudet-lukt.
Nu vill jag köpa ett nytt lavendelljus som kan förgylla mina kvällar.
 
 
- Behöver klippa mig.... Jösses så trassligt det blir, och FRISSIGT.
Fasen vill inte bara toppa håret utan förändra mig lite! Vill ha nån variant av en lång lugg, så det blir lite "roligare" när jag har hästsvans. Men vet inte hur... Tips??
 
 
- Creepy kille på gymmet som ska glo när man tappert försöker gymma i ro.
Ännu värre när killen inte ens gymmar ordentligt. Gör en övning där, gå lite på bandet, sitta lite hejohå.
HA! Ville filma när han lägger sig ner på rygg och tar en yogaboll under benen och kör bollen med fötterna fram och tillbaka, höger och vänster. Han bara låg där och vankade höööger o vääänster. Inte ens en övning??
Usch, när han tittar på en med en pervers blick medans han går på löpbandet....
Bara för att jag troligen är den yngsta på det gymmet betyder inte att jag inte kunna gymma ifred
 
 
 
 
Kvällens glas smiley:
 
 
- Ledig imorgon! Ska sova ut lite. Träffa Moa på stan. Göra klart rapporten, nu dessutom med Sofia tipz från coachen. Kanske hinna läsa lite i engelskaboken?
 
 
- Blev trots allt nöjd med presentationen idag om mitt svenskatal. Det döööög tror jag.
 
 
- Pappa köpte honung på Gotland och tog med sig hem, det är min favvis-honung! Den är "äkta" vara.
Mmmm kommer överleva livet nu med att knarka te<3
 

- Hade möte med sjukgymnasten idag och vi båda märker att min rygg är mycket bättre och jag har mindre smärta. Heja! Ska få träna där fram till mitten av December, awesome tycker jag....för det betyder gratis gym en lång tid :))) Vem behöver gymkort när man kan gymma gratis med pensionärerna? :D
 
 
 
 
 
 
Säger det igen, kan vara det bästa new girl-avsnittet av dom alla, än så länge!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela