Halkbana och powernap

Publicerad 2012-05-17 00:24:53 i Allmänt,




Tog en powernap efter jag kom hem, på tre timmar :D:D:D:D




Kommer ju gå bra att somna snart då.





Asså vilken dag jag har haft! Asså, halkan kan ha varit bland det roligaste jag har gjort på länge.
Ni förstår inte hur kul ni kommer ha om ni inte har gjort halkan än. Ville va kvar där hela dagen.
Bara ha det allmänt trevligt med Per-Åke och dom två andra tjejerna. Per-Åke är ju så himla bra!
Vill hellre åka till halkbanan istället för typ Liseberg. Mycket roligare att flyga iväg när Per-Åke drar i handbromsen utan att någon är beredd på det.

Efter vi kom hem så var jag så himla nöjd men blev också as trött och hungrig. Hann inte äta lunch :))) Ville dö lite dom två sista lektionerna.
Och så blev jag alldeles nervig eftersom jag bokade uppkörningstid. WÄÄÄÄH nu är det inte lång tid kvar! Nu gäller det! This is it! Nu ska jag ge allt! Carpe diem! osv...





Nej om man kanske ska försöka sova igen då. Imorgon ska jag dansa loss på 80-talsfest, blir najz.

Kommentarer

Postat av: sofie

Publicerad 2012-05-17 11:39:56

carpe diem sanne! det kommer gå asbra :)))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela