Vilken dag!

Publicerad 2012-06-14 23:15:26 i Allmänt,





Som vanligt så går vi till skolan fram till lunch. Sen tröttnar alla!
Oboy fick tillbaka tidernas dåligaste arbete i tvåan, historiarapporten numero 2! Jag är ju en så kallad VG-person och damdamdam.... vad ger Göran mig på rapporten? Hahhaahha G- :D:D:D:D Maaajgadd! Kan inte haja att jag var så dålig för vafan, rätt så bra blev ju endå rapporten? Men icke sa nicke, Göran tycker att jag är semst.


Jaaaaaaaja, drog hemåt och köpte jordgubbar till klassen som vi ska käka på imorgon. Hoppas dom inte blir fula över natten. Alltså jordgubbarna...inte klassisarna....
Inte mitt fel om jordgubbarna ser lesna ut då klassen!



Sen kom tillslut Sofyyy hit och vi satte oss tillrätta för att boka musebiljetter. Vad gör man då? Joo man blir för ivrig. Man skriver in fel pin-kod på dosan 3 gånger. Man spärrar dosan :)

Så det var bara att ta sitt pick och pack och åka till Sofie istället. ÅH FICK HÄLSA PÅ KISSEKATTERNA! Nikita! Vilken katt! Så fiiiiiin!
Nåja. Sofie kirrade biljetterna utan att tabba sig på några koder :D
Sen kunde man ju inte hämta biljetterna i Mjölby.... Så då tog vi beslutet att cruisa in till Linköping för att hämta dom direkt. Men först ett stopp på donken offcourze... Blir så överpepp på donkenmat så jag säger snabbt till Sofie, jag vill ha en liten colasprite!! Men vaaa...

Ahhh vilken mästerkörare Sofie är! Vi hittade tillslut en parkering och hämtade biljetterna.
Tjejen vi hämtar biljetterna av, ahajaa... mjuu....se...muu..seee...mjusse, musse. Jaa man ju inte veta alla bandnamn liksom.



AAAAAHHH inget känns bättre när man har själva biljetten i handen. Nu har jag den!
Vilken eftermiddag! Nästan glad över att min dosa krascha. För då hade vi inte tagit en hel eftermiddag för varandra och catcha up! Är så himla himla glad!





Nej nu måste jag sova. Imorgon avslutning! Äntligen!!
Och på kvällen blir det studentskiva med rocktema, nämen nämen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela