Nanananananananananannananananananana BATMAN!

Publicerad 2012-07-29 15:11:31 i Allmänt,

 
 
 
 
 
Tankade för första gången själv idag. Fick panik när bensinmätaren var på rött (även fast jag vet att det är ganska okej mycket kvar....)
Åkte och grejade det själv och kände mig köng. Åkte sen till pressbyron och grejade spotify premium.
 
 
 
Upptäckte tillbaka till bilen att jag hade glömt skruva åt locket och stänga det.....
AHHHH PIIIIINIGT :D:D:D:D:D:D
 
 
Annars vare as gött att köra bil igen!
 
 
 
Skulle åkt till Elsa idag och kollat på hesttävling men det hanns ju aldrig med tyvärr.
Nu väntar jag på skjurren till linkan. Ikväll blir det Batman med Elin, Dennis o co!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela