Så jag sa till mig själv, väx upp du lilla barn

Publicerad 2012-02-24 17:49:28 i Allmänt,





Nej nu ska jag släpa mig mot duschen och ta en lång dusch och ta med mig datan så jag kan lyssna på musik.
Albin Gromers album har kommit ut och lyssnat igenom det, mmmm fint!




Lyssna här
Asså texternaaaa, måste lära mig alla dom




Solen steg upp idag igen. Samma sol på samma himmel
Och jag står kvar än. Än så länge.

Så många måsten som jag skriver ner helt själv
Är jag fri den dag jag låter bli helt själv
För är det inte nån jag tänker på så är det något jag fastnar på
Jag slutar aldrig springa, rymmer, tills jag rymmer inget alls




Väx upp du lilla barn. Om du gör det du ska. Ska allting nog bli bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela