Sommarens sista resa

Publicerad 2012-08-07 00:57:25 i Allmänt,

 
 
 
 
Åh jag är fan semzt på att blogga nuförtiden. sorryyyyyy men är helt enkelt inte vid datorn. Det är inte helt sant heller... men använder datorn nu mest för att komma ifatt true blood avsnitt.
 
 
 
Idag har jag mest packat, löst korsord, lyssnat på P3 och hängt med Arjeta. Vi hann ses här och ha disco i bilen runt Mjölby.
 
Sen har pappa och jag plöjt olika serier och filmer under kvällen medans mamma sover i soffan :))
 
 
 
 
Åker ju imorgon på min sista resa för i sommar. Nu får det fan va nog med resor, tänker ni. Jaa det har varit mycket fläng i sommar. Imorgon klockan tre går planet till Magaluf.
 
Där ska vi va sådär härligt klyshiga. Sola på dagen, festa på natten.
Mjoo får väl se hur man pallar Magaluf-trycket därnere.... Eller om Magaluf pallar mig :pPpP hehehehe skojaaaaa
 
 
 
 
 
 
 
 
Måste sova, ska bara läsa klart sånna här roliga tumblr hehehehehe
 
 
 
Oh Batman....!
 
 
 
Så.... om jag dör på planet, så vill jag ge allt jag har till..... min katt! Nu vet ni!
 

Kommentarer

Postat av: sofieeeeee

Publicerad 2012-08-07 11:51:20

om du dör på planet tar jag din katt!
men du får inte dö för jag vill inte se på muse själv :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela