Vi var tagna ur en Rambofilm

Publicerad 2011-10-05 22:08:36 i Allmänt,




Tjena


Har fått prova att krocka och kliva ur en upp-o-ner vänd bil. Vilken spännande dag!
När Elsa och jag vurpade med bilen så började det ryka och boom en explosion uppkom bara sådär. Så vi fick ösa ut ur bilen och springa åtta bara faan innan hela bilen explodera och vi slängdes i backen p.g.a tryckvågen. Sen fortsatte vi springa för vi insåg då att vi blev förföljda av en helikopter som försöker skjuta ner oss, så där sprang vi och var blodiga och skitiga MEN ändå sådär as heta, skitigt heta.



Eller va? Eller var det nu så att Elsas och min historia förstorades för varje gång vi pratade om den?
Aaa svårt att säga.







JAAAAAAAA så fick jag med mig själv till gymmet med André. Idag sprang jag liiite längre. Yesss back on track känns det som. Men det är något som bekymrar mig så oerhört.

Mina fötter domnar bort efter en kvart. Vad i hela friden gör dom det för? Kan någon tala om det för mig, mina kära läsare?


Är jag bara allmänt otränat och oerfaren?

Är mina skor för dåliga?

Stampar jag så jävla dant när jag springer?

Nerverna blir tokiga när jag springer?



Har googlat runt på mitt problem och det verkar som det kan va alla mina alternativ. Eller aa inte stampningen.
Mmm stora i-landsproblem jag har i min träning ni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela