Fräsch som en nyponros

Publicerad 2011-11-15 19:19:27 i Allmänt,





Började dagen inte fullt så bra. Gick upp en timme tidigare :D Vet inte riktigt varför, fick för mig att klockan var tjugo i sju, sen när jag kom ner så säger mamma att klockan är sex. Ameeeh vafaaaaan :D
Fick ta långfrukost och myza framför American funniest home videos och Vakna med the Voice.



Men sen rullade dagen på! Fick ovanligt mycket poäng på matteprovet, tror det luktar VG. Åh det känns som bäst när man minst anar att få bra betyg. Firade med en kopp té i caffis och fick stor mugg utan att be om det(!!!!) Woho dom kände på sig att jag skulle fira.



Just det frisören jaaa. Höll på att komma sent när jag stanna kvar i skolan för länge med klassisarna. Cykla i racerfart genom stan och komma in svettig, fräsch så inni. Kom in med inställningen att klippa ytterst lite, kom ut med kort hår HÄHÄ. Varför spara på mitt döda hår liksom...jaaa det är dött. Och färgen på håret blev ju prima också, snart är det orangea ett minne blått. Julia är bezt ingen protezt på hår!




Just jaa...rapporten var det ju....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela