Upptagen

Publicerad 2011-05-30 21:41:10 i Allmänt,







Suttit med läxor hela dagen. Dehär kommer vara en tråkig vecka om man ser på alla träliga läxor.
Meeen man peppar la när vädret ska bli bra i veckan!






Myyysbild från min födelsedag!






Kom på en annan höjdpunkt från fredags, för att inte avslöja för mycket så säger jag bara "....Oj..."
Elsa knows what I'm talking abouuuuut ;););)
Men vem vare som fick till det resten av den stunden då? Joo det var jag! Så in your face Elsa, revenge!




As osammanhängande och ingen annan hajjar vad jag menar. Tråkigt för er då.


Kommentarer

Postat av: Elsa

Publicerad 2011-05-31 09:01:21

Hahahahaah jag dör och lite till!! VÄNTA DU BARA nästa gång, då jävlar blir det mer ;) hahaha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela