Funderar över varför veckan efter studenten är nödvändig

Publicerad 2011-06-15 18:10:20 i Allmänt,






Och jag kommit fram till att den i princip betyder noll. Vi slutade innan maten idag, och har dessutom har väääldigt mycket rast idag. Låt oss bara åka heeeem!


Jahaa, sen när jag kom hem så började jag måla i hallen med radion Vakna med the voice. Lyssna på radio är något jag borde göra oftare för det är riktigt roligt ibland.
Sen titta jag på Trassel. Trodde den skulle va halvbra, MEN den va ju skitbra! Skrattade högt genom hela filmen. Är det okej att man blir lite småkär i killen? Jaa det är det, det är ju liksom Måns röst!
Nu är jag nyduschad och känner mig inte som en uteliggare längre i håret.
Ska äta och sen raska vidare till Blåklintsavslutningen och kolla på de små niorna.





Måste lägga in massa bilder ikväll. Har as sköna bilder från kanotpaddlingen igår!
Våran partybåt var fanimej det bästa på länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela