Aj Löve Tajson

Publicerad 2011-06-23 21:20:05 i Allmänt,





Nu är Tyson sådär trött så man kan klia loss hans mage, AAWWW BEBIS <3


Idag när jag gick med Leika så såg jag fetaste hunden. Gubbjäveln som hade den gick 20 meter före så jag trodde först att hunden kom ensam. Började göra plan att ringa polisen så nån kunde sätta den på bantning.
HATAR NÄR FOLK GÖR DJUR AS FETA. Den stackars kraken hade ingen livslust i ögonen och gubben gick snabbare än hunden?


Jajja. Hittade typ inget i Linköping idag. Vafan? Fick med mig shorts, scarf och hårnålar. Älskar dom som jobbar på BikBok i ikano, en av dom är så jävla klaaaad.



Aeeeeeeeee har inget att säga. Ska myza med Tyson och hälsa på bror&Ella nu, haaj haaj




Längtar faktiskt lite till när Ellen börjar i våran klass. YESSS HON SKA BLI EN SAM-SAMARE, VICTORY IS MINE!!!

*Heeej Elleeeen vinkaaar*

Kommentarer

Postat av: du vet vem

Publicerad 2011-06-23 22:34:10

nej hon ska faktiskt bli en sam-språkare

Postat av: ellen

Publicerad 2011-06-24 13:24:25

okej, du vet vem, tack, eller nåt? :P

OCH JAG KÄNNER DETSAMMA SANNE Heeeeeej Sanneee vinkaaar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela