Är så dödstrött

Publicerad 2011-01-31 19:17:54 i Allmänt,





Men hallå där!

Blev ju bara två lektioner idag, fick klubban av Klein. Score.
Sen lunka hem igen och dra till Linköpings sjukhus. Och va sa dem då om min rygg....dam dam dam.......




Aaaee de va lugnt med den! Den är sne men finns inte mycket att göra åt än att göra lite sit-ups för att stödja ryggen. Hahaha....göra sit-ups...........
Kunde inte låta bli att fråga om jag fick skriva ut min röntgenbild på ryggen...det fick jag! Glad som en femåring som fick sitt plastdjur efter tandläkaren blev jag.


Vill ni se min kurviga rygg? Jaaaaaa klart ni vill :D:D:D::D:D





Sådärja nu blev väl allt mycket roligare!?


Jaaaja sen åt mammsen, pappsen och jag på Jingis Khan, möms.
Och mamma var tvungen att gå in till ikea, efter det dog jag lite. Mamma.blir.aldrig.trött.fy.fan.


Woho en lektion imorgon, känns ju värt att gå till skolan då


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela