Skriller imorgoooon

Publicerad 2011-12-28 23:47:59 i Allmänt,

Mamma och jag checkade läget på rean här i stan. Den sög kanske mycket. Nåja, mamma gjorde en as god ris och köttfärsgratäng med masssssa sallad, göttans. Nu så har jag kollat klart på andra säsongen av Glee. Vill.ha.mer. Nejmen om man ska sova nu så man hinner dra fram skrillerna för imorgon ska jag, arrebarre och moa wassdass (känns som jag måste skriva moas efternamn så inte moa eriksson läser här och tänker "whaat jag ska inte med??") visa våra talanger på isen. (jättelång parantes hehe) OCH JA jag har fortfarande dilemmat med att hitta ikonerna att ladda upp bilder. VAR HAR DOM TAGIT VÄGEN, JAG FÖRSTÅR INGENTING???? Behöver er läsares hjälp som bloggar på blogg.se. Hjälp mig :(((

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela