Bloggtorka

Publicerad 2011-08-06 16:23:59 i Allmänt,






Tjaaa. För upptagen med att skriva blogg. Eller? Joomen man har väl badat och hängt runt lite.
Nu sitter jag på golvet i tv-rummet med Amy Winehouse i högtalarna.
Ååååh jävlar fick panik förut. Trodde jag aldrig skulle få till surroundljudet till datan och tänkte att livet är förstörd. Men bror min ringde mig och så kirra vi det på ögonblick!
Osåå har jag handlat på Lidl, lite mat och lite drycker tills ikväll. Ska agera grillmästare ikväll när några tjejor kommer, och sen får man se vilka som tittar in lite senare.




Marken var man ju såklart och tittade på. Hittade billig inpackning, en fin skinnryggsäck och ett tennarmband.
Sen tog ju pengarna slut ;:;PPp
Vi kollade även på en as skön film igår. Min låtsasfru! Åh vad jag skrattade gott åt den, se deeen!



Har också pysslat om mina shorts, härmade den här bilden. Önskar att jag kunde säga att jag kom på det själv men härmade helt och hållet....HEhHEhEhe





Därja där fick ni en touch av modebloggeri

HEJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela