mjaha

Publicerad 2011-04-25 22:42:03 i Allmänt,





Efter fika hos bror min så hann jag knappt komma hem innan jag trippade ut igen för att möta tre stycken tösar vid ån.
Asså. Lycka är att träffa sina kära vänner igen och verkligen känna att man har saknat dom så jäkla mycket. Bara en vecka blir allt för långt för att vara ifrån er.
Det var sköööööööönt att få skratta igen med dom. Finisar :):):)



Asså jävlar i havet vad det var varmt idag. Min kropp fick en chock för all denna värme.
Trots att det har varit varmt på Gotland så har det inte var såhär varmt. Får panik jöö.
Vad ska jag ha på mej imorgon? Inte stickade tröjor? Inte termobyxorna??? Vaaa????



Och lycka är även att jag klämde den hårda jäveln på min panna. Nu du, nu tar det inte lång tid innan du försvinner finnjävel, mohahahhahahaha.






Äh aaa, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela