The Last Song

Publicerad 2010-10-05 17:29:24 i Allmänt,









Oj vad jag har tjutit nu. Tittade klart på It's Complicated (tummen upp för den!) och sen The Last Song.
Nästan pinsamt så blödig jag har blivit för filmer nu för tiden. En gång i tiden fick jag inte ens fram en tår även fast jag försökte. Aaa det var skönt att ligga och tjuta lite för en film en stund.


Kanske ska ta tag i något nu. Kanske titta på lite läxor? Eller vänta på maten i köket?



Ååååhhh vet ni? Nej ni vet inte för jag bloggade inte igår. Igår åt vi trattkantarell-soppa.
Åh.Fy.Fan.Så.Gott.
Att svamp kan va så jävla gott. Så jävla fint när hela huset luktar kantarell.



Jaha, har ni lyssnat på Maroon 5 nya album? Annars ska ni fan göra det.
Lyssnat på dem helatin på Gotland så har redan mina favvisar från albumet.


Lyssnaaaaaaaa


Maroon 5 – Hands All Over






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela