Halloween till mer nollning

Publicerad 2010-10-31 15:32:34 i Allmänt,







Hittade en gammal Halloweenbild... Älskar att gå igenom alla bilder på facebook jag har blivit taggat på.




Så jävla nice asså, vilka små skitungar vi va här. Gillar hur jag gör smygreklam för Rosa Bandet också på min jacka...


Asså neej nu hitta jag massa roliga bilder. Öser massa randombilder nu!



Vad jag diggar min hårfärg här. Vad jag diggar oss alla här! Plus att Dennis smygmatchar sin klocka med mitt hår.



En av mina favvisbilder av alla bilder på gamla klassisar.


Och hur roligt och spännande det här va!



Och sen kör jag helt plötsligt till nollningsbilder


Två av de treor som är mina förebilder....hehehehe....



Asså... Måste ändå ha med den här bilden, om den inte hade varit så klockren hade jag blundat för denna bild på ett jävla tag. MEN här sitter vi och låtsas som det regnar, inget konstigt med det. Aaaaaa men det var kul att köra hela havet stormar(leken heter väl så?) fast med gränsle!
Annan kul grej att när vi tjejer fick sitta istället hamnade Danne hos mej säkert 9 av 10 gångerna. Vi båda blev besvikna när jag var tvungen att flytta på mej så vi inte kunde samarbeta :::;((((



Mer nollor<3treor-kort!













Mimi... har ett jättefint videoklipp när du sjöng. Kommer lyssna på det varenda gång jag känner mej nere, lovar!





Nej måste ta mej en matbit nu och sen duscha i två timmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela