När du förlorar en sak så får du en annan

Publicerad 2010-05-16 14:16:11 i Allmänt,






Visst är jag ledsen över att jag missar spanienresan.
Såg verkligen fram emot att se sagrada familia, eller har velat se den i ett par år nu.


Blir som en gamling när det kommer till resor.
Man ska se saker! Inte handla kläder utan jag vill se viktiga sakeeeer!
Men. Om jag nu vill till Spanien så har jag säkert flera chanser och
då kan jag åka med vilka jag vill och göra vad jag vill.



Så jag kommer nog inte tjura mycket för resan faktiskt.

Istället dreglar jag fortfarande efter Muse och då kommer en ängel från ovan, Sofie!


-  Hon är inte upptagen 21 Juli
-  Hon gillar ju muse lika mycket som jag (fast det kvitta ju, hade ju åkt med vem som helst)
-  Hon kommer va förjävla underhållande att åka med





Ingen Spanienresa ---> Musekonsert


Jaa förfan hellre Muse då utan tvekan!






Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2010-05-16 14:26:10

spanien slår inte muse, nej nej!

Postat av: Josefin

Publicerad 2011-11-24 09:55:09

Besök min blogg! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela