Fyyyyyyy så varmt och kvaaaavt

Publicerad 2010-05-24 16:52:35 i Allmänt,




 

TJAAAAAAAAHHH

 

Nu försvann min energi helt. Är ju inte van med skola ju efter två veckor hemma!
Fast det var allt bra mysigt att träffa alla igen.

Plus att jag kom tillbaka när det är hur soft som helst i skolan. Vad har jag gjort idag?

 

Joo sovmorgon till elva. Stampade i takt till musiken medan jag gick till Moa.
Kör direkt och bara sjunga och prata med alla klassistjejer.
Sen på engelskan.... spelade vi spel. Kul.

 

Jag, Moa, Sofie och Ellen kom bort nånstans på rasten där och satt i mediateket. Då kommer Anette och säger
"Ni ska väl hjälpa till att hänga upp saker till kulturfestivalen?"
Vi får fram en njaa... då vi fortfarande tvekar om vi ska ljuga för att slippa engelska.

"Joo det ska ni visst de!"

Bah aa men okejrå!

 

Så då höll vi på och pyntade matsalen med lite mycket färgglada band, bära stolar o bord och kaxa med snorungarna.

 

Och sen kör igen. Sam är lite borta men lika söt som vanligt. Han kommer va klockren imorgon fast han va... lite osäker idag.

 

 

Det är dom här veckorna jag gillar mest på hela terminerna, dom sista då alla elever bara flyter omkring och gör vad dom vill!

 

 

 

 

 

Usch ska man göra det sista i landanalysen nu....... har ju ett engelskaprov jag ska göra imorgon också.
MEN FYFAAAAAN! Aaaeee blir nog inte mycket plugg till det provet, sorry ulfsparreeeEeE

 

 

 

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela