söndag med guldkaaaant

Publicerad 2010-03-28 22:23:25 i Allmänt,





Jaaa som sagt kom Moa och jag fick också med Angelika hit.
Inte lika mycket plugg som jag hade tänkt mej (eller joo) , massa prat, massa marängsviss och en godispåse på det också. Så där satt vi i uterummet i ett par timmar och låtsades lite att det var en sommardag.


Dagens var nog "Men åååååhhh vad fina ni är!!! Guuuuuuhhhd så fint" eller fredagens roliga händelse när jag fastnade i dörren med kjolen. Jaa det var fanimej kul i fredags!




Sen lämnade de mej ensam och jag högg in på maten och sen kollat på Wipeout&Ballar av stål

Nu drar jag mej tillbaka och tackar för denna mysiga söndag, fan vad vi är bra på att göra varandra glada




Detta hindrade mej att röra på mej fritt i toan med angelika
gjorde sitt och jag fick definitivt inte öppna dörren utan snällt vänta tills angelika var klar



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela