This hunger can't be tamed

Publicerad 2010-06-18 15:45:47 i Allmänt,






Massa mys hos Ellens stuga igår. Faaeen vad fint de är där!
Efter mys på bryggan, "simmat" med båten i cirklar och sjungit vem kan ro utan åror ett antal gånger så bestämde vi oss för att ta ett kvällsdopp i lundby. Vi kommer nog aldrig tröttna på det.
Men visst äre en kick då man springer runt där och får världens panik om man hör nån och vet inte vart man ska springa.

Idas idéer var också bra om polisen kom.



- Vi kan säga att vi är nudister och vi har ingenstans att ta vägen om vi vill bada

- Vi lägger oss ner på marken helt platta så ser dom oss inte. Medan hon berättar lägger hon sej ner i gräset med huvudet i gräset, hahahaha


Sen hade vi min idé

-  Jag tappade nycklarna och dom ramlade nerför backen och ner i bassängen så vi var tvungna att bada näck medan vi letade efter nycklarna...























Hopp nu ska jag till Linköping en snabbis med Moiz


Ikväll hoppas jag på kubb?


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela