And you think you deserve

Publicerad 2010-07-24 21:12:42 i Allmänt,





Heij här sitter jag och stirrar på Muse hemsidan. Guuuud vad skönt det var att hoppa in i sängen och mysa!
Naaaww nu kom min kissemiss också. Jaha kan det sluta regna nu då så jag kan få trippa ner till Angelika?


Nehe...



Stjärtiiiiis vill inte gå i spöregn...




Väntar lite till, så länge kan jag ju visa lite KOLMÅRDENBILDER :D:D:D:D







Ser ni vad vad jag ser.....? hehehehe....hehe




Ser ni bäääbis apan? Så jävla söt va den!










Seriöst bland det roligaste är ju att mata alla getter, får och grisar.
Ville ta hem den här lilla sötingen!



HITTA NEMOOOOO










Elektrisk ål som såg död ut och va skit stor...





daram daram daram...










Aaaa nu pallar jag inte mer. Men dagen va skit bra och vi fick se typ alla djur + att massa djur hade ungar.
Jätte kul att se både björnungar, apungar och massa andra små söta djur, blir tre år igen i djurparker.
Lite synd att vi missade safarirundan...Men tur att man ska med Moa till kolmården igen wöhöö!





Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-07-27 10:36:49

Vad kul det vore att få träffa en massa djur på Kolmården. ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela