Tänkte såhär

Publicerad 2010-01-09 13:38:03 i Allmänt,




Om jag ändå väntar på att håret ska självtorka. (Fyfan vad duktig jag är, använder aldrig fönen längre!)
Så kan jag ju köra The Sims så länge? Jag har ju faktiskt fått barn nu så måste ta hand om lilla Lea.
Sött va?



Åhh herregud nu ska jag va tyst för jag är så töntig med The Sims!




En annan sak. Släckte tre igår. Satt och lyssnade på live-dvd-Muse och möööös.
Sen tittade jag på hemsidan att dom ska till Roskilde... Visserligen det är i Danmark. Inte så långt ifrån.
Plus att dom ska faktiskt till Tyskland också... Och England också. Bestämde mej att jag ska vara på nån konsert i sommar annars är jag inte värd att levaaaaa. Typ. Ska nog allt få med mej bror min! Alltså inte André... Neejneej han lyssnar verkligen inte på sån musik!
Men ska hoppa på Marc nästa gång han kommer hem hit och tjata på han.




Njaaa de var väl allt jag ville säga i lilla bloggen. Eller har ju börjat få liite mer läsare nu.
Ärligt talat, jag vill inte ha många läsare. Sluta läs min blogg!!! Nej kanske inte så...
Men blir lite mer rädd nu när det är fler och jag blir lite mer privat då...




The Sims kallaaaaaaaaaar!

Kommentarer

Postat av: KAN DEE DRAWiNGS

Publicerad 2010-01-09 13:56:09

Gud vad roligt det vara att läsa din kommentar! Blev så himla glad, tack snälla du :) Bamse kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela