Distance and time

Publicerad 2010-01-06 01:07:18 i Allmänt,



Men hej på er igen. Här ligger jag med varm oboy. Och lyssnar på Alicia Keys nya album igen. Lyssna på de!
Känns som jag blev väldigt trött av all revbensspjäll men gud så gott och efter maten åkte jag till Clara, där Becca, Albin och Dennis också var. Tv-spel och gött tilltugg. Misslyckade ananasbitar...



Jahajaa, dax att dricka upp oboyen och sova för imorgon blir det skridskor för hela slanten!
Det ska bli kul att se hur bra Moa och jag är... Max kanske utklassa oss...



I thought love would be my cure
But now it's my disease
I try to act mature
But I'm a baby when you leave



Lyssna på Love is my disease. Åhh hennes hesa röst där på refrängen!





Godnattis!




Kommentarer

Postat av: agnes

Publicerad 2010-01-06 17:35:25

sv: joo haha de har jag ;)

jag är också 99% säker på att ja ska söka till handel på kungshöga:P

Postat av: agnes

Publicerad 2010-01-06 20:33:39

aa de får vi hoppas ;)

ja, de skulle vara bra o känna någon :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela