Need more

Publicerad 2010-08-21 17:19:34 i Allmänt,






Detta har jag hållt på med hela förmiddagen




Blev smått galen, hatarrrrrrrrrr att rensa garderoben. Speciellt när hela min kropp är stel.
Fyyyy igår blev det långa längder att gå.

Men jag kom hem med fina saker så jag är mycket nöjd. Dock att mitt underbara jävla dataskydd var en centimeter för kort. Men mamma fick hjärnsmällen att använda den som väska ändå.
Vi tittade också lite på rix fm festivalen men tyckte det inte var något att ha när det tog sån tid innan de kända artisterna kom. Så vi gick och tittade på alla som nollades. Lite småkul ser det ju ändå ut att va.
Arjeta var helt klart sötast med gummistövlar och simglasögon!
Sen åkte vi hem i ett knökat tåg som var as varmt och svettlukten blev starkare och starkare.
Men Angelika och jag hade lika kul för det och knuffade och buffade på varandraaaaa



Ska käka nu, ska också hinna med att se Lisa


AAAHHH STRESSSSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela