9 jävla veckor kvar till sommarlov

Publicerad 2010-04-11 18:46:11 i Allmänt,




Skulle bli pluggdag idag men åhnej. Först äta goood middag och efterrätt med släkten för att fira André.
Medan jag höll på att götta mej på hemmagjorda chokladsåsen så kom jag ner till gusto med härliga tjejer.
Göstoo gör mej aldrig besviken!



Vi satt till och med ute! (fast vi gick in efter ett tag)



Okej.... nu har jag fastnat här så nu ska jag måla klart naglarna och sen ner och plugga.
Nu jävlar ska jag sluta bita på naglarnaaaaaa




Fast helst skulle jag vilja gå här



eller här.... men man kan ju inte alltid få det man vill haaa







fortfarande deppig för att vi åkte hem.....skitmjölby...




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela