Publicerad 2009-10-28 13:25:52 i Allmänt,

Nu får bloggen va såhär. Nu mysa ner mej med Tyson i soffan, min nya stickade tröja och med Scrubs.
Tyson har blivit sjukt sällskaplig, sånt gillar jag!



Har jag sagt nånting om Norrköpingsfärden? Kortfattat kan jag säga att det gick väldigt bra. Vi började med New Yorker och kom ut med en fet kasse och ett kvitto på 1800. Var lugna nu för, för det priset fick vi med oss många fynd! Hittade världens finaste boots från Björn Borg men 1200 för dom....Näää de kändes lite väl mycket.
Provade alla boots i Skopunkten också men ingen kändes helt rätt och jag kunde inte sluta tänka på dom från Björn Borg. Så perfekta, så enkla men ändå så jävla snygga! Sov tågresan och var väldigt nöjd med dagen!




Nog pratat om de nu. Tyson börjar bli otålig och vill kolla på Scrubs nu hihi ciaaaoo!

Kommentarer

Postat av: joannna

Publicerad 2009-10-28 18:00:00

sv: tss tack dsm :)

Postat av: Lie

Publicerad 2009-10-28 18:06:39

ny på bloggen. vem är tyson?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela