Är så jävla positiv!!!!

Publicerad 2009-10-14 16:56:24 i Allmänt,

Knäckebröd och té bredvid mej i min säng och luktljusena är tända. Nu är de dax att skriva klart min krönika till Daniel och peppa tills fotbollen börjar ikväll för då drar jag till Moa.

MEN till de som jag inte kan sluta tänka på och är så pepppp på!
Vi kom med dom som ska fixas och gå som "modeller" för ljunkan tjejerna, hur kul?
Men det är fortfarande inte just det jag är pepp på, eller jo delvis men....


Jag funderar på att låta dom färga mitt hår brunt.


Nu får ni fan kommentera
om ni verkligen tycker att de skulle va självmord om jag gjorde det.
Fatta vilket stort steg jag tar för mitt ofärgade-oskuld-hår? Jag tar steget!


Åhhh vad jag längtar att bli ompysslad! En annan sak som jag mindre längtar till....gå.catwalk.för.alla.jag=hej tomat.





Neee nu ska vi inte va negativa utan vara glada över att jag ens fick va med!


NU SVENSKAN!




Kommentarer

Postat av: julia

Publicerad 2009-10-15 14:46:13

ditt oskuld hår :D haha

jag fattar dej. har aldrig heller färgat håret ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela