Hurtig dag !

Publicerad 2009-05-27 22:12:55 i Allmänt,

Känner att det blir svårt att hinna blogga nu förtiden. Idag har jag hunnit sola, hem och äta, tillbaka till skolan för att kolla på modevisning (bilder kommer!) , åka till Vallen för att kolla på fotboll. Jag vet fotboll... när vi kom dit så tänkte jag för mej själv, Vad gör jag här? Vem är mer ointresserad av fotboll än mej? Men Södra vann ju så de va ju ganska kul ändå! Sen cyckla hem därifrån bland alla vägar på andra sidan stan, blir ju nästan vilse. Jaa jag bor ju trots allt vid Lidl och befinner mej väldigt sällan på andra sidan. Lite ledsen blev jag nästan på engelskan för jag har blivit sämre...mitt VG har blivit ett vääldigt starkt G, Sanne fortsätt att skriva bättre blablabla för att imitera Cecilia lite. Ahh blir så sur!
Men tillbaka lite snabbt om modevisningen. Dom va ju fanimej as duktiga! Och allas hår för ju as fina! Nee nu lutar det starkt på att bli frisör! En av dom som fixa dom hade mitt drömhår...åhh ville gå fram och klippa av de o sätta de på mej:( Långt fint hår som var sådär lagom lockigt, jaa brunt hår hade hon trots allt men JUST det håret fast min hårfärg...åhh jag skulle vara lycklig då. Jaa då skulle allt annat kvitta på min kropp!   Ajuste, träffa ju på AllisBrallis på vallen. De va inte igår man fick prata med henne! Eller jaa, imorse så mötte jag ju Allis och Lisa när jag va påväg till skolan men ändå... Dom två är ju för hääärliga!
Kolla ni på Greys Anatomy!? Nee fyfan va sorligt, varför har inte jag följt de slavisk??? De är ju as bra!
Nej nu ska jag inte sitta mer vid datan, skulle ju ha sovit för länge sen men den har man ju hört förut...

Kände att inlägget blev lite rörigt nu men försök att hänga med jalla fall (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela