Moving on

Publicerad 2009-03-19 19:07:52 i Allmänt,

Wiiie vädret blir ju bara bättre och bättre :)
Sååå skönt idag när Angelika och jag gick till lundby pizzerian och käka blomma!
Sen vart de en promenix i de fina (men blåsiga) vädret till netto och sen tillbaka till the school.
Jaaa de va riktigt skönt de :) Annars så gick den här dan ganska snabbt, fast jag va kvar där till
halv 4 , inte för jag hade återläsning utan för att jag älskar skolan!
När jag gick hem från skolan va de inte sådär varmt o gött längre, de va ännu kallare och blåsigare :(
Vet inte riktigt vad jag ska göra nuu... antingen plugga spanska, eller so (provet flyttades till tisdag GÖTT) eller
kanske gå en promenix till solariet...
Plugga är viktigare.... Men jag är så frusen och ett varmt solarie skulle inte sitta dåligt...
Men så har jag ju nya scrubs avsnitt på datan med så de funkar ju de med?



Adiós!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela