Heeeeeeeeemmmmmaa

Publicerad 2009-06-25 21:15:16 i Allmänt,

Nu är jag hemma igen. Mycket skönt. Direkt när jag kom hem satte jag mej i soffan med Veckorevyn, mtv och marabou. Och där satt jag ett tag, härligt! Jaa sen har jag packat upp och sådär. Nu sitter jag och läser ifatt alla bloggar som jag har missat dom här dagarna. Och stosse pratar om sin motorcyckel och berättar massa sjuka saker :P
Näää nu ska jag lägga över alla miljoner bilder vi har tagit på lägret och sen mysa ner sej vid tv:n!

Jag saknar Johanna&Moa så sjukt mycket. Suttit och tänkt på de med min kära Gavin DeGraw.

Hur va lägret då? Jooo för de mesta var de jäkligt nice. Rida islandshästar var helt klart de roligaste. Just då var jag 100% säker på att jag ville bli en hästtjej! Nu förstår jag alla hästtjejer va de är för speciellt med hästar. Jaa vilket känsla att galopera, vill rida igeeeeeen! :D De värsta va att cyckla 12 km från Borghamn till Hästholmen på en mountainbike (obs snygg kille som hjälpte oss med cycklarna och kajakerna) och ha en svettig hjälm på sej och köra upp o ner för branta backar. Men hem va ännu värre. Paddla kajak i hmm... FYRA nästan fem timmar. Jag och Elin gav nästan upp i slutet, fyfan. Tur att Ellen&Ida gjorde de lite roligare när vi åkte på varann och skvätte vatten på varann. Ellen: Jävla Munkhead! Hahahaha!







Haha vi hörs o ses ni!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela