Almost lover

Publicerad 2009-02-15 20:20:32 i Allmänt,

Idag har de vart riktigt slappt!
Vakna idag vid tio av en ganska mysig dröm :)
Sen vart de frukost och fixa till sej lite smått.
Sen åkte jag mamma o pappa till City gross.
Hoppades på att jag skulle köpa nån tröja eller så
men vart väldigt besviken, hitta ingenting :(
Köpte bara ett shampoo från Bed Head för lockigt hår
Hoppas håret blir fint av de :)
Mkt mer har jag faktiskt inte gjort idag, degat vid tv:n mest!
Men nu ska jag till Anki och Ida, blir att kolla på Smala Sussie :D

Puss & Kram!


Goodbye, my almost lover
Goodbye, my hopeless dream
I'm trying not to think about you
Can't you just let me be?
So long, my luckless romance
My back is turned on you
Should've known you'd bring me heartache
Almost lovers always do



Aahh , älskar låten asså :D Så jävla fin! Favvolåt ären nuu :D

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2009-02-16 11:34:31

den ÄGER <3

Postat av: ellen :)

Publicerad 2009-02-16 20:09:29

haha, vi har lika musiksmak!

jag visade den för sofie för ett tag sen och hon gillar den också verkar det ju som.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela