Stuttsmatta = sommar

Publicerad 2009-04-13 12:49:24 i Allmänt,

Jahopp igår trippa jag iväg till Ellinor. Och Julia kom också dit :)
Jag hoppade stuttsmatta för första gången dehär året. Det har man saknat kan jag lova!
För att göra allt myckte roligare så tog vi kort medan vi hoppa haha.
Vissa kort vart ju så jävla klockrena helt klart. Sen tog vi en promenix runt ryttarhagen.
Riktigt friskt och skönt ute, men fortfarande liite för kallt för att inte frysa med sin vårjacka.
Sen kolla Ella och jag på sanningens ögonblick. Han vann ju hela skiten!
Nej nu kan jag inte sitta här längre för jag ska hinna plugga innan vi tjejer åker
och grillar i skge! Fyfan vad jag längtar <3



Cya!





  




Underbart

Kommentarer

Postat av: ELLEN

Publicerad 2009-04-13 18:56:23

fan va avis jag blir när jag ser dom här bilderna asså :D

synd och skam att jag inte var hemma när ni kom & ringde på , men vafän, snart äre sommarlov och då får vi göra om det då, FLERA GÅNGER OM ! <3

Postat av: tove

Publicerad 2009-04-14 18:14:27

sanne är cool :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela