She got the power in her hands to shock you like you won't believe

Publicerad 2011-09-28 16:58:44 i Allmänt,




Just nu tänker jag mig köra bil i slowmotion med den här låten. Och så har jag coola brillor och diggar sådär soft till musiken. Har nerdraget tak på min fina cab och det är sommar! Och alla snygga killarna kollar på mig (H)
Och då buuurrrnar jag iväg med bilen till refrängen.


Nej men seriöst, håll käften Sanne





Blogga ju inte igår. Varför inte, undrar ni då. För att....*trumvirvel*
Jag körde Viva Piñata i 4 timmar!!!! :D:D:D::D:D:D
Åh jag är så svag för roliga tv-spel. Krävs lite för att jag ska sitta timmar i sträck, börja dricka energidryck och lukta svettig tonårspojke. Typ.
Aaaa näää gjorde inget annat vettigt igår. Hade viva piñata låten i huvudet hela kvällen. Innan jag skulle sova så tänkte jag på vad jag skulle köpa för djur och vilka jag skulle sälja. I-landsproblem vettni.




Nu ska jag äga på engelskaglosorna (och hoppas hinna köra viva piñata även om jag inte vill erkänna det)



Och det här ska jag lyssna på MGMT – Oracular Spectacular/Congratulations


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela