Hallaaaaoo

Publicerad 2013-09-14 17:01:39 i Allmänt,

 
 
 
Idag har jag en ledig lördag, det var ett tag sen! Har spenderat lördagen i min säng än så länge.
Jag har för det mest fönstershoppat på olika internetsidor. Om man ändå skulle köpa hem nån fin kappa så man kan se fab ut i höstmörkret?
 
 
GAAAH vill göra något! Skaffa nån hobby som jag kan greja med utanför jobbet. Just nu känns det som jag bara sover, jobbar, äter, bajsar och eventuellt kollar på nån film om jag orkar ladda ner nån. Jag vill måla tavlor, inreda om mitt rum, sätta upp tusen ramar över min säng. VILL RESA TILL AFRIKA NUNUNUNUNUNUNUNU!!
Bättre blir det inte när Frida på jobbet snart drar till Australien och man är inte lite avundsjuk. Ledsen att inte jobba med henne snart längre, hon som är klippan som jag tjatar med frågor.
 
 
 
Men nää som sagt, här ligger man och låtsas va rik så man kan klicka hem allt man vill ha.
 
Kan tipsa om en av favvisaffärerna i Visby, Idyllien. Man kommer in där och allt är inrett i fransk burlesk. Dom har de finaste inredningsgrejerna. Och doftljusen....DOFTLJUSEN!!
Köpte med mig hem 4 stycken och favoriten är såklart "Gotlandsänge".
Sen har jag också suktat efter deras badrock. Men plånboken tvekade då när vi va där... Men åh vad den skulle va fin och ha på Gotland, så jag kan ta på mig den när jag ska ner och ta mina kvällsdopp!
 
Allt med Idyllien är så jäkla classy! All deras design på produkterna och hemsidan osv!
 
Idyllienglasburk, stor
 
 
 
Jaja, ska väl hoppa in i duschen snart. Sen ska jag få i mig räkor och aioli i magen. Efter det blir det nog att åka till Mimi och hänga där, mys!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela