Just another girl

Publicerad 2013-11-20 14:23:52 i Allmänt,

 
 
 
 
Hej! Tycker ni ska lyssna på The Killers nya The Killers – Just Another Girl
 
 
Ja, i lördags jaaa! Då blev det förfest hos Linnéa med Lovisa och Emelie. Jättekul att se Linnea och Emelie igen nu när jag inte träffat dom på länge. Vi taggade till där och självfallet var jag tvungen att träffa på Linnéas kungspyton Advokado. Vad stor han hade blivit sen sist vi träffades! Jajamen så tar vi ett flashigt filter på dessa bilder för på orginalen ser jag ut som ett lik annars :)
Så häftigt att känna hur det känns att hålla en orm igen! Advokado är en cool kille han. Dock lite skeptisk när han började kringla sig under klänningen mot "musen". Stor fail om jag skulle bli biten där. Fel mus Advokado "/
 
Sen blev det Linköping. Vi gick till Doom för första gången! Blev inte så jävulskt impressed. Väldigt dött med folk såatteh...... Vi gjorde det bästa av det och dansade i princip själva på dansgolvet. Sen springa till Platå och dansa där med. Fasen vad vi hann med att dansa?? Så bra!! Så kul!!
 
 
 
 
 
 
 
Suttit i ett par timmar och sorterat mina bilder. DET BEHÖVDES! Kan äntligen radera massa från telefonen så jag kan nångång kan uppdatera den. Skoja gick ändå inte, har ändå för mycket i telefonen men fattar inte vad som tar plats när jag har raderat mer än hälften av bilderna?
Men iallafall, nu ska jag allt uppdatera mer med bilder. Kanske ska lägga upp bilder från i somras för har inte visat ens en tredjedel av dom.
 
 
Näe nu måste jag duscha och börja peppa för jobb.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela