vill döda nått

Publicerad 2013-05-06 17:19:27 i Allmänt,

 
 
 
 
Kanon början på denna vecka!
 
Klein häver ut sig att jag måste göra om tyskaprovet för att jag kollade på mobilen under provet i cirka tio sekunder. Alltså HERREGUD jag kollar alltid på klockan på mobilen flera gånger när jag gör prov. Att han alltid ska va så jävla omständig, usch. Så just nu känner jag bara dödödödödödödödöddöö jag orkar inte göra om skiten igen.
Jag och om vanliga tur att Klein såg just mig, ville så gärna tjalla på flera andra som jag såg höll på med mobilen också på provet.
 
Det tog ett tag innan jag kunde börja längta till det, men nu vill jag bara ha studentveckaaaaaaaaan!!
 
 
Tacka vet jag att den här veckan är kort, känns kalas!
Ska in i veckan till linkan och shoppa upp mina cash jag har tjänat ihop wiiu, studentskor!!
 
 
Helgen bestod av altanhäng i fredags och i lördags jobbade jag efter de var jag taxi åt några utklädda killar.
 
 
Sista dansträningen idag med danstränare också. Känns ju inte så troligt att man kommer kunna valsen klockrent till balen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela