Balen

Publicerad 2013-05-19 22:51:59 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En liten del av alla bilder som togs igår på balen. Ska lägga över från våran kamera också och bomba med foton här! Alltså denna baldag gick så jäkla fort!! Man har planerat med allting i månader och sen på en dag så är allt över. Usch får ångest över att jag inte tog foton nog... får hoppas mamma har tagit tillräckligt med kameran.
Älskar när jag hittar bilder på mig när jag hälsar på någon. Hela jag är ju TJÄÄÄÄNA!
 
 
Mer om balen en annan dag, häj

Kommentarer

Postat av: sufiii

Publicerad 2013-05-20 08:56:01

sanne, du var så fin så jag fick en liten tår i ögat :')

Svar: Alltså gulle!!! Blev så glad i magen av att få krama och prata med dig!<3 Även fast det blev hetsigt :((
Sanne

Postat av: sofia

Publicerad 2013-05-23 08:38:37

vad FIN du var!!! ÄR förresten!

Svar: Tack!!!! Hade ju dig som "inspiration" till balen för du själv var så jäkla vacker då!
Sanne

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela