iDAG ÄR DET TiSdAg

Publicerad 2013-03-19 18:23:49 i Allmänt,

 
 
Vilket innebär att idag skulle alla inlämningar in och jag är typ friiii hela veckan!!!
 
Därför har jag legat och åmat mig i sängen sen jag kom hem och bara NJUTIT.
 
 
AHHH SÅ SKÖÖÖÖNT
 
 
 
Idag hade vi volleyboll-turnering i skolan. Jag såg bara detta som en bra dag att klä ut sig till.
Vi var sämst men va nära på att vinna sista matchen om inte ettorna fuskade, men vi var fan hippast!
Ni kanske undrar var resten av klassen är, men detta är standard när vi i klassen ska göra någon annan aktivitet tillsammans :))) Ännu bättre när inte ens vår mentor kom när han skulle spela med oss....
NÅJA, kul hade vi ändå!
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela