En onsdag

Publicerad 2013-03-27 16:51:00 i Allmänt,

 
FÖRST. Den att Frank Ocean kommer till Bråvalla. Hade lovat mig själv att inte gå på en enda festival i sommar för att jag helt enkelt inte kommer ha pengarna till det. Men jag lovade även mig själv att få fundera på att åka på festival IFALL Frank Ocean kom. Jaa.... En endagsbiljett på Bråvalla kostar runt 850 spän.....
 
Billigt.                       :'(
 
 
 
 
 
 
Idag var ju skolan så rolig att man rev sönder ens jeans. Mimi och jag skulle klättra ur fönstret och få lite luft och sol innan lektionen börja, men jag fastnar i fönstrets kant.... Sen kvalitén på mina jeans kan ju diskuteras.
Men lika glad var jag för det för idag var det så varm sol!
 
 
Går ju rätt bra för mig i skolan nu? Måste sätta ett frågetecken för motivationen är ju sådär. Ändå fångar jag upp ett par MVG:n lite här och där. Det svåraste med det är att jag inte blir kanon-skrika-högt-glad för det. Vilket jag borde bli, för lesbihonest, det händer inte mig allt för ofta. TA ÅT DIG SANNE DU ÄR DUKTIG HEJA!!
 
 
Kom hem och försökte lära mig tyskan i lugn och ro men blir så jävla störd av när mamma och André kommer hem. André hostar för högt (han är egentligen jättesjuk, så synd om honom) och mamma frågar irrelevanta frågor medan jag försöker få in tyskaorden. Blir så slå-näven-i-bordet-arg och ska inte ens få mens. BLUÄÄÄ!
 
 
Men innerst inne så är jag nog lite småstressad igen över de två utlandsresorna i April samtidigt som man ska ge sista skolmotivationen just då.
 
 
 
Men nu är det ju bara en skoldag kvar sen får jag ta vara på mitt allra sista lov. Sen peppa för studentkryssning! Tur att man är veteran på färjor så man slipper bli sjösjuk. Tackarrrrrrrr alla gotlandsfärjor.
 
 
På tal om tackarrrrrrrrr, det är ju Sveriges Mästerkock ikväll! Yeeeesss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela