Tisdagspickenick

Publicerad 2013-07-11 14:05:00 i Allmänt,

 
 
 
Har fått jobba lite mer nu så det är ju najs. Tråkigt bara att dom gärna ska pricka in jobbtider just då jag har planerat in något annat... Men ska inte klaga på jobbäh!
Var med på frukosten i tisdags för första gången och sen på onsdagen fick jag direkt uppgift att klara frukosten helt själv. Var lite nervigt för i tisdags var det ganska hetsigt, men jag kom väääldigt tidigt till köket så jag kunde fixa allt i tid. Kan numera göra en ganska könglig äggröra!
Fick också testa att städa rummen för första gången och det gick ju bra det med. Kände ibland bara, kan inte gästerna använda toaborsten lite mer ibland??? :)))
 
 
Igår efter jobbet var jag slutkörd, skulle bara vila lite men napar istället i 4 timmar. Kravlade mig upp ur sängen vid 8 på kvällen och satte in en fiskgratäng i ugnen och gjorde en god sallad med lite mycket balsamvinäger. Alltså...vill dricka balsamvinäger ibland för det är så jäkla gott!!
 
 
 
Idag var skönt att slippa behöva gå upp innan fem mmmmm... Suttit i solen lite och lyssnat på podcasts.
Snart ska jag sätta igång med att göra tomatsoppa! Älskar soppor<3
 
 
 
I tisdags blev det picknickskväll. Mötte upp Sofia i Vasaparken, sen ramlade de andra in.
Så himla mys!! Fick träffa på Kristinas mysekatt Batman! Det blev mycket kattprat därav alla i sällskapet är kattälskare. SEN KOM ALICE! :D Men hon är också fin, även fast hon inte är kattperson.
Kims nya erotiska röst kommer upp ibland i mitt huvud fortfarande hahahahaa.....
 
 
aaaajaaaa mer av sånna här kvällar tycker jag vi ska ha!!
 
En bild snodd från mästerfotografen Kristina
 
 

Kommentarer

Postat av: Alice

Publicerad 2013-07-14 00:51:42

Puss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela