onsdag

Publicerad 2013-07-17 23:12:00 i Allmänt,

 
 
 
 
Alltså livet hörrni, känns som sommaren rinner iväg i en väldans fart, och jag hinner inte göra allt jag vill i sommar!
Fortsätter att deppa över att typ alla i min krets jobbar på dagarna när inte jag gör det :( forever alone
 
 
Istället ligger jag i trädgården, lapar sol, lyssnar radio och löser korsord. Så rastlööööööös
 
 
 
Vet inte riktigt vart jag vill komma med detta inlägg egentligen... har inget roligt att berätta eller nån bild att visa.
Eller jo! ÄNTLIGEN har jag bokat tripp till Gotland! Känns så fint att få komma dit snart! Ska äta fisk! Ska bada i havet! Ska ta kvällspromenader och SUGA IN LUKTEN AV ALLA ÖRTER OCH VÄXTER. Hoppas på att få med mamma och pappa till att åka till Rute stenugnsbageri och spionera på Alex Schulman :))))
 
 

Såg fram emot helgen också först, men nu känns det som alla ska jobba då också.. såatteh.... får väl festa själv hemma eller nått. Ska ioförsig jobba på fredag. Det är golfavslutning med mexico-tema! Vi i personalen ska ha sombreros på oss! Pepp!!!
 
 
Nu ska jag nog kolla på film, häj
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela