Tisdag

Publicerad 2013-01-08 22:17:49 i Allmänt,

 
 
 
 
 
Tungt att gå upp i mörkret imorse. Älskar att torrschampoot tog slut efter jag sprayat halva huvudet :))
När man inte orkar duscha på morgonen och vill fräscha till det MEN NEHE. Men samtidigt när man går i trean så har man aldrig brytt sig så lite om sitt utseende i skolan. Kommer ihåg i ettan hur man gick in för't haha ååhh.
 
 
Nejmen det var ju ändå en kort dag idag så ska inte klaga. Sen snabbt hem, duscha och sedan få med mig Tyson till Ella. Haha älskar att vi har "kattfika", som crazy catladies.
Men tyvärr är ju Tyson socialt.....handikappad när det gäller andra katter...eller djur överhuvudtaget. Medan Iziz känner "yes ny polare" så fräser Tyson åt alla och går in i en djup depression. Så för katternas del var det inte så lyckad fika. Meeeeen jag och Ella hade dessbättre trevligt i flera timmar. Får hoppas att Tyson också kan ha det efter några mer "terapitimmar". Om Tyson är bjuden dit igen...eller vad säger du Ella?
 
 
 
 
Sen när jag kom hem så kom jag på att jag lika gärna kan gå förbi Hon&Han innan dom stänger och boka
baluppsättning. Klockan var då lite innan halv sex. Men då är det stängt. Och möts av denna text på deras dörr.
 
 
Alltså...... känns inte deras öppetider ganska opålitliga, eller är det bara jag?
Får väl komma tillbaka dit...nångång vilken tid som helst typ?
 
 
 
 
NÄMEN GODNATT DÅ
 

Kommentarer

Postat av: Ella

Publicerad 2013-01-09 01:01:52

Absolut är du välkommen tillbax OM du låter bli att bita mig!
( kattskrälle;) )

Tack söta Sanne för trevligt fikasällskap.

Men oj!, haha vad är det där? Väldigt oseriöst måste jag säga!

Svar: Jaa vi får ta en fika snart igen!
Sanne

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela