Helgen

Publicerad 2013-01-14 00:20:53 i Allmänt,

 
 
 
 
Så himla skön helg!
 
 
 
I fredags åkte jag på kvällen till Wilma där Mimi också va. Vi kolla på den skumma men bra filmen The skin I live in. Sen kollade vi på ett flertal youtube-klipp. Britney Spears-musikvideos och massa annat nostalgi!
 
I lördags fick jag rycket och rensade en del av min garderob. SÅ HIMLA SKÖNT! Men så jobbigt att rensa, man kan ju inte sluta när man väl har börjat. Grejen var att jag egentligen skulle fixa en egen hängare, och "skulle bara" hämta en tröja. Då blev jag stående framför den hög med onödiga kläder framför mig. Och....helvetet bröt ut.
Neevars, men jeans och tröj högen blev hälften så stor. Alltså, jeans från åttan??? Varför ens spara?? Hittar jeans och shorts med storlek 32-34??? HAHAHA!?!??!??
Men ska lämna in kläder som är som nya men som bara har legat, tänker miljövänligt vettni.
Sen åkte Mimi och jag in till Linköping för att äta middag ihop och dricka vin. Vi bara njöt av en god bit kött och gott rött vin. Sen kom vi på att vi ville kolla på bio så vi får halsa andra glaset vin. Och blir småfulla?
Kolla om det finns plats till filmen Gangster Squad, och får bästa platserna. Skrattar åt de inte så roliga skämtena för vi fortfarande va "lulliga" i början av filmen. Aaaa ni, det var härligt.
Sen ut från bion och träffa Wilma vid Platå-ingången för att prata lite och se på "festfolket". Meeeen sen var det bra, och tog tåget hem.
 
 
 
 
Idag åt vi hos mormor och morfar med familjen. Jättegott och mys oså. Deras grannars katt, Fighter, som dom gödar med mat kom och hälsade på också. En stor, ganska fet, skogskatt, men så himla fin. Fick dock ett bett när jag klappade honom för sidan av magen var tydligen ett känsligt ställe......Men man är ju van av det..av Tyson.
Sen har jag agerat balmatcher idag också. Oscar var sugen på att gå men visste inte med vem, och på knappt några timmar så hade jag en balpartner åt honom. Kalla mig the master of balpartner. Bara att ringa mig om ni behöver hjälp. Har en känsla av att vi kommer bli ett så bra gäng ihop som ska gå! Blev genuint glad bara för Oscar och Elin ska gå tillsammans, bara för jag vill samla alla jag tycker om till balen haha.
 
 
 
MEN HERREGUD vad klockan går. Tur att man har sovmorgon till tio. Men natti då!
Och som vanligt relaterar jag typ allt till Scrubs. Drömmen att ha JD till min balpartner<3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela