Bal-le

Publicerad 2013-01-04 20:18:22 i Allmänt,

 
 
 
 
 
Jahaaaaa. Blev ju hetsig igår med balklänningar. Så idag åkte jag, mamma och mormor in till linkan för att hitta klänning. Först en vända på Bröllopshuset, sen Partyworld, sen lunch på Expresso House och sen tillbaka till Bröllopshuset igen för att ta mitt beslut.
 
Tyckte dom på Bröllopshuset var så himla snela med att hjälpa till. På Partyworld drog vi tillslut för vi fick ingen hjälp... så vi vände på klacken efter några prov som vi kollade helt själva.
Och den klänningen som jag valde blev inte alls som jag hade tänkt mig. Varken färg eller modell.
Hade tänkt mig en klänning i chiffong och ganska enkel. Och nån kornblå eller marinblå färg.
Meeeeeeeeen det eskalerade efter några provningar. Kul bonus var att prova ha en underkjol för första gången.
 
 
Så nu är en klänning beställt. Nu är det tillbehören kvar! Hallå var tusan hittar man skor?? Vill ha antingen ballerina eller några med litelite klack, för jag vill orka gå med dom en hel dag :)))
 
 
 
En annan kul grej. Medan jag står där och provar kommer Emma in och ska prova klänningar också.
Och och blir klar före mig....När jag redan hade varit och provat klänningar i 3 timmar innan....hahaha
Så hinner hon gå därifrån klar långt innan jag blir klar :'D
 
 
 
 
 
Ska sluta googla sönder baluppsättningar nu. Klippte mig igår också! Så behövligt, där försvann 5 cm. Som jag ångrar lite.... meeeeeen det växer ju ut!
Nej nu ska jag se vad jag kan göra för kul middag. Men det enda som kommer upp i huvudet är en god jävla sallad med rödlök och massa vinäger<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela