2school4cool

Publicerad 2013-01-21 22:31:37 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
Här ser ni min pluggoutfit. Adidasbrallor, skön långärmad tröja, ful-bulle i håret och tofflor.
Sen brukar mina accesoarer vara kaffe alternativt te-mugg, kex, frukt eller nån annan tröstmat.
Denna vidriga etik-inlämning som ska vara klar imorgon. Och jag är nu hälften igenom den.
Men detn blir nog klar imorgon....23:59 typ.
 
 
Sen varför jag sitter såhär är för att jag har haft magknip och bubblig mage sen tre idag.
Har druckit samarin, *gjort tvåan*, druckit massa vatten, tagit värktablett och nu en skön värmekudde på magen.
Och inget hjälper. Och snart vill jag spy. Vad har jag ätit????
Det som gör mig rädd är att jag inte tål något. Det värsta skulle ju vara att bli typ...laktosintollerant eller nåt....När jag älskar mat så mycket.
 
 
Och nu började jag tröstäta mögelost. d går bra nu'
Men det blir väl skola imorgon ändå, är alltid för mesig för att skolka.
 
 
 
Aa så nu vet ni varför jag inte har bloggat. För deprimerad över etik-inlämningen. Fast det är inte hela sanningen.
För i lördags var jag glad. Och full. Och i söndags var jag ledsen. Och bakis. LIVETS GÅNG HÖRRENI!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela