Söndag

Publicerad 2013-02-10 21:34:34 i Allmänt,

 
 
 
Wow, är ju verkligen sämst på att uppdatera just nu. Och inte är det för att jag är super upptagen.
 
 
Meeeeen vad gör jag då?
 
Joo, jag hänger i skolan, tränar och på helgerna gör jag förhoppningsvis nått mer roligare.
I helgen var jag och Mimi på releasefest för The So'Mores och sen på lite efterfest, hemma hos sångaren wihuu
 
Idag pallrade jag mig till gymmet. Solade också en stund och brände kinderna :)
Fick en uppenbarelse, haha, så himla sen med att förstå detta. Det är ju så himla mycket skönare att springa efter man har gymmat? Har alltid börjat med att springa och SEN gymma. Men idag är jag så mycket klokare och visare.
 
 
NÅJA. Hann med att fika oss Marc&Ella också, myyyyz!
 
 
 
Och just nu är jag pirrig i magen faktiskt. För imorgon ska jag gå upp lite tidigare på sovmorgonen, för att sitta beredd på att boka BEYONCÉ BILJETTER! Kommer bli så fett.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela