Lista

Publicerad 2013-02-24 18:07:10 i Allmänt,

 
 

Låt som när du är ledsen sörjer till? Bon Iver borde väl nämnas först. Men det blir väl min mys-lista.

Beroende av: Bra människor, kända som okända. Musik. Te. Min mobil.

Vem behöver du mest just nu: Tycker jag klarar mig bra just nu. Men jag skulle vilja hoppa till "student-tiden" och sedan till sommaren, OCH SEN en fet resa utomlands. En tripp till Gotland nu på våren hade varit fint också. Balskor behöver jag också kom jag på nu...... och inspiration till att orka med sista spurten i skolan.

Vad tror folk om dig? Svår fråga. Hoppas på en trevlig tjej som verkar va helt okej från första ögonkast. Sen när man lär känna henne så märker man att hon tycker om roliga skämt, vissa som kanske är rätt omogna.

Vad får du oftast komplimanger för? Vetitusan. Hår kanske?

Brukar du skratta för dig själv? Ohja. Tänker på en rolig händelse i huvudet, och där står man själv skrattandes.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Har allt varit bra hemma? :)"

Nästa mål i ditt liv: Börja seriöst "jakten på det bra jobbet". Sen när jag har sparat så drar jag och reser. Första stopp blir Afrika.

Hur svarar du i mobilen? Aaaare ää Sanne? Eller ibland Heej de är Sanne

Vem ringde dig senast? Calle. Han ringer ändå fast han vet att jag föredrar sms så himla mycket.

Antal timmar sömn inatt: Somnade ett kanske? Vaknade halv sex, la mobilen på laddning, vaknade igen vid tio. Nio-tio timmar kanske?

Tycker du om din pappa? Joomen visst gör jag det! Han är bra till många samtal. Fast jobbig att han fortfarande inte litar på min körning...

Brukar du komma i tid? Är väl bättre nu kanske. Men inget ovanligt att jag blir sen.

När mår du bra? Fredag eftermiddag. Då är jag lugn, lyssnar ofta på en podcast, sen landar i soffan, eller så blir det att sätta på sig festbyxan och lyssna på bra peppmusik och åka till en bra förfest.

Hur känner du dig nu? Inte kalas kanske. Suttit med en engelskauppgift hela dagen som jag inte orkar göra klart. Sen är jag öm om smalbenet, så frågan är om det är benhinneinflammation bara för jag sprang så köngligt igår på gymmet.

Vanligaste färg på dina kläder: Mörkgrönt, svart, grått.

Var du aktiv i skolan? Har alltid haft nått "medel-flow". Är inte bland dom bästa men har heller inte samvetet att va bland dom sämsta och strunta i grejer. Men heller inte orken att GE ALLT.

Favorit dryck på morgonen: Apelsinjuice! Eller te på helger. Eller mjölk. Eller kaffe

När brukar du oftast gå och lägga dig? Blir väl runt 23-tiden.

Är du blyg? Nae det skulle jag väl inte säga.

Sysslar du med någon idrott: Nää. Nu hänger jag ju bara på gymmet och spänner mig, lyfter skrot oså.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Njaaaa... Tror det är mer att man blir kanon-attraherad av utseendet först.

Är du bortskämd? Mamma och pappa är väldigt måna om mig, men gränser finns till bortskämdhet. Får ångest om de betalar för mycket, då tar jag hellre från sparkontot, och försöker tjäna in det igen. 

 

 

Jaha de va ju en ganska tråkig lista. Men roligare än att göra nått vettigt med engelskan. HEJA!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela